חיפוש
מיון לפי
סגור

שאלות ותשובות

שאלות ותשובות לוגיסטיות על הקניה באתר GB

 

 

 

 

 

 כיצד ניתן לחפש מוצר באתר?

 

ניתן לרשום את המוצר/ מק"ט/דגם  שאתם מחפשים בשורת החיפוש או לאתר אותו בקטגורית קטלוג המוצרים. בנוסף לכך ניתן למצוא את המוצר ב"תחום העיסוק" ובנוסף תמצאו עוד מוצרים רבים משלימים ודומים למוצר שאתם מחפשים כי יצרנו עבורכם משהו ייחודי שיאפשר לכם לראות בלחיצה אחת את כל המוצרים שמשויכים לאותו תחום/מוצר/ קב' מוצרים שאתם מחפשים.

לא מצאתם משהו ? תקלידו את שם המוצר בשורת החיפוש ותשתמשו בסינונים הרבים שהוטמעו באתר כי אז תבינו את מגוון המוצרים ו"עולם הכלים בו אתם נמצאים" .

היה ולא מצאתם משהו ?... נשמח מאוד שתודיעו לנו במייל [email protected] אנו מעריכים את זה מאוד...אחרי הכול האתר הזה נועד לכם.

 

 

 


כיצד ניתן להתעדכן במבצעים חדשים ?


בצדו הימני של האתר בחלקו נמצאת תיבת הרשמה למועדון הלקוחות שלנו כך שאם תרשמו את הדואר האלקטרוני שלכם בתיבה זו ותלחצו על הרשמה (חץ אדום) תיכנסו מייד  לרשימת התפוצה של מבצעי החברה ותקבלו מידע במיילים עם חשיפה למוצרים חדשים  ומבצעים שווים !
הרישום פשוט מאוד ויבטיח לכם מחירים מיוחדים ומוצרים חדשים שטרם נמכרו בשוק הישראלי. עם וותק של קרוב ל70 שנה אנו מבטיחים לכם שיהיו לנו לא מעט הפתעות בשבילכם.

תקליקו על "הרשמה לניולטר/מבצעים" ותזינו את כתובת המייל שלכם. ההרשמה אינה כרוכה בהתחייבות או תשלום כלשהוא.

 

 

 

 

איך נרשמים לאתר ?


ניתן לבצע קנייה מהירה ללא כל רישום אך כדאי לכם להירשם כי אז תרוויחו מהטבות נקודות ומחירים של חברי מועדון.

על מנת להירשם לאתר כל שעליך לעשות הוא להכניס את המייל האישי שלך ולבחור סיסמא שתזכור. תהליך ההרשמה אינו כרוך בעלות או בהתחייבות כלשהי.

הרישום לאתר מקנה לכם מחירי   VIP  שהם זולים יותר מהמחירים הרגילים ובנוסף אתם צוברים  נקודות ששוות כסף בכל קניה !

המערכת תחשב לכם את צובר הנקודות באופן אוטומטי (5%)  למעט מוצרים שיודגש כי לא ניתן לצבור נקודות בעת רכישתם.


 

 

 

שכחתי את סיסמתי. מה עושים ?


בדף הרישום, בקוביית "כניסה ללקוח קיים" יש לינק ל"שכחתי סיסמא". מזינים את כתובת המייל ושם תשחזרו את הסיסמא.

 

 

 

 

מהו החשבון שלי ?


לאחר ההרשמה לאתר נוצר לך דף לקוח אישי בשם "החשבון שלי". בדף זה תוכל לעקוב אחרי הזמנות בתהליך, לראות קניות שכבר בוצעו, לעדכן פרטים ולראות את סל הקניות שלך.  

 

 

 

 

כיצד נרשמים ומזמינים מוצרים ?

לאחר שנרשמת כגולש מחובר /חבר מועדון ,שים לב שבמהלך הגלישה שלך בכל מוצר/פריט יש לבחור את סוגו וגודלו כמו כן יש  לסמן  כמות רצויה ולעבור לסיכום ההזמנה ולקופה או רק להוסיף לסל הקניות ולהמשיך בקנייה. אם תעדיפו להמשיך בקנייה אז המוצרים שבחרתם מועברים אוטומטית לקופה והם ימתינו לכם שם עד שתסיימו את הקנייה כולה. במעמד הקנייה בקופה יש לבדוק את ההזמנה ולוודא שאלו המוצרים שאתם מעוניינים לשלם וכמו כן את אופן המשלוח.

 

 

 

 

כיצד נשלחים המוצרים בחברת גוטמן ברזילי ?


הפריטים שרכשת יישלחו אלייך בהתאם לאופן המשלוח שבחרת כאשר אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם חברת דואר ישראל וחברת צ'יטה שליחויות .השליח יגיע אליך לכתובת המבוקשת למסירת המשלוח. זמני פעילות השליחים הם בימי א'- ה' מ-8:00 –  19:00.
והיה ולא תימצא על מנת לקבל את המשלוח, תתקבל הודעה בכתובת המסירה או בטלפון ויתבצעו ניסיונות מסירה נוספים עד שתימסר החבילה.
במידה וחברת השליחים לא מגיעה ליישוב שציינת בכתובתך, נשלח אלייך את ההזמנה באמצעות דואר רשום.

 

 


 

מהו  זמן אספקת  ההזמנה בחברת גוטמן ברזילי ?

זמן האספקה באמצעות הדואר תלוי בדואר ישראל                      

זמן האספקה באמצעות צ'יטה הוא  בין 1- 5 ימים.  ימי האספקה הרשומים כאן אינם  כוללים ימי שישי שבת  ערבי חגים , חגים וימי חול המועד.

 

 

 

 

מהן עלויות השילוח ?


עלויות המשלוח משתנות בהתאם לבחירה שלכם. ניתן להגיע ולאסוף באופן עצמאי את הזמנתכם ללא חיוב דמי משלוח. כמו כן ניתן לקבל את הזמנתכם באמצעות אותם משלחים שבחרנו ומופיעים בעת ביצוע ההזמנה באתר. שמותיהם ושיטת עבודתם לא נרשמת כאן משום שהיא עלולה להשתנות ובכל מקרה אנו כאן אחראים לכל הליך המשלוח עד לרגע קבלת החבילה על ידכם.

 

שליח אישי - כל הזמנה מטופלת אצלנו באופן אישי ועוברת תהליך בקרה לפני שהיא יוצאת לדרך. מרכז השילוח שלנו מוציא

כל יום מאות משלוחים , כאשר הפריסה שאנו מספקים רחבה ביותר ומאפשרת הגעה כמעט לכל יישוב אליו תרצו לשלוח את המוצרים אשר קניתם באתר. (עד משקל 25 ק"ג לחבילה )

לאחר קבלת ההזמנה ואישורה תישלח החבילה לכל מקום שבו תבחרו בעלות של 35 ש"ח

להלן פירוט : 

 

0 עד 25 ק"ג – 49 ₪

מ-26 עד 70 ק"ג – 90 ₪

מ-71 עד 139 ק"ג – 150 ₪

שולחנות עבודה,עגלות כלים (עם/לא כלים), מלחציים כבדים , סולמות כבדים וכד' (ללא תלות במשקל) – 170 ₪

מ-140 עד 209 ק"ג – 300 ₪

מ-210 עד 1000 ק"ג – 450 ש"ח

 

זמן המשלוח הוא 1-5 ימי עסקים ממועד שבו ביצעתם את ההזמנה באתר שלנו.

המשלוחים מתבצעים בתיאום מראש עם חברת השילוח (צ'יטה) בין השעות 8:00 ל-18:00 , לכן יש לבחור משלוח לכתובת שלדעתכם תשהו במהלך שעות אלה.

 

 

 

 

 

 

האם ניתן לאסוף מוצרים באיסוף עצמי ?

בוודאי ונשמח לראותכם. במידה ובחרתם לאסוף את ההזמנה בעצמכם תוכלו לעשות זאת עד  14 ימים מיום ההזמנה בתיאום של 48 שעות מראש ולאחר שקיבלתם את ההודעה על מוכנות ההזמנה.
ניתן להגיע אלינו לרחוב החופר 34 , א.ת. חולון , (מתחם מרכז היוצר) בימים א'-ה' 7:30 - 17:00
חנייה חינם !

 

 

 

 

האם לאחר ביצוע ההזמנה ניתן לשנות את אופן המשלוח ?


בוודאי . כל שעליך לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 08-6506767 או למייל

[email protected]  

 

 

 

 

האם בטוח לרכוש באתר ? 


העסקאות שמתבצעות באתר. אנו משקיעים משאבים רבים ע"מ להבטיח את האבטחה וההצפנה של העסקאות מאובטחות ומוצפנות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בכדי להגן מפני שימוש בלתי חוקי בכרטיס האשראי שלך.

העסקאות מאושרות ע"י טכנולוגית של חב' האשראי הנקראת אס.אס.אל. כך שכל הנתונים שתזינו יישארו חסויים ומאובטחים לחלוטין.
אנו מייחסים חשיבות עליונה לאבטחת המידע של לקוחותינו ומפעילים מערכות מתקדמות על מנת להגן על סודיות המידע שלכם – שלנו.
 

 

 

 

מדוע נדרש להקליד את שלוש הספרות האחרונות בגב כרטיס האשראי ? 


הדרישה להקליד את שלוש הספרות שעל גבי כרטיס האשראי (לצד החתימה) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקניה הוא בעל כרטיס האשראי.
 

 

 

 

מהן אפשרויות התשלום באתר ?


ניתן לשלם ב-PayPal וניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מסטרקרד, ישראכרט, דיינרס ואמריקן אקספרס.
 

 

 

 

האם ניתן להתחרט לאחר ביצוע ההזמנה?


אנחנו מקווים שאהבת את הפריטים שקנית ובמידה וישנה בעיה ואתה מעוניין להחזירם , אין בעיה. אתה יכול להחזיר את הפריטים בקלות רבה תוך 14 יום מיום קבלתם  ללא דמי ביטול.
שים לב, דבקים ומוצרים נוזלים מתכלים אינם ניתנים להחזרה (בהנחיית תקן ה  ISO מטעם מכון התקנים הישראלי.)

במידה ותבטל לפני שהמוצר יישלח אליך יוחזרו לך הכספים ששלימת בגין העיסקה כולל דמי המשלוח.

במידה וההזמנה כבר נשלחה אליך יינתן לך זיכוי כספי מלא בניכוי עלות המשלוח.

כמובן שהזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר הוחזר ללא שימוש או פגם או נזק או שהיה בשימוש כאשר יש עליו את תווית המוצר המקורית . במקרה שהמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה , לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי)

יובהר כי ניתן להחזיר את הפריט - שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התוויות מחוברת לאזיקון - תוך 14 יום מקבלתו. 
באיסוף עצמי 14 הימים מתחילים יום לאחר קבלת הסחורה על ידי הלקוח.

 

אנו מאמינים שרק כשתהיו שבעי רצון בצורה מושלמת תחזרו להזמין באתר GB  ועל בסיס תובנה זו אנו כאן תמיד לשירותכם וגם אם התחרטתם. הפירוט המלא של תנאי ההחזרה והחלפה מפורט ב"מדיניות החזרות וביטולים".

 

  

 

 

 

כיצד ניתן ליצור קשר עם חברת גוטמן ברזילי ?

 

ניתן ליצור קשר במספר דרכים:

  • טלפון שרות לקוחות: 03-6506767

  • פקס: 03-6506768

  • כתובת דואר אלקטרוני: [email protected]

  • כתובת למשלוח דואר: חב' גוטמן ברזילי (1983) בע"מ רח' החופר 34 חולון ת.ד. 188, מיקוד 5811802

שעות הפעילות שלנו הן בימים א' - ה' בשעות 07:30 – 17:00.
 

 

 

 

האם ניתן לעשות הזמנה טלפונית ?


כמובן. לרכישת מוצר באמצעות הטלפון , יש להתקשר למספר הטלפון המצוין באתר 03-6506767 ולמסור את פרטיכם (שם , כתובת דואר אלקטרוני , מספר טלפון ומספר כרטיס האשראי).

נציגנו יאשר את הימצאותם של המוצרים במלאי מחסנינו ויאפשר לקדם את ההזמנה לביצוע.

קנייה זו אינה  דורשת מהלקוח/ה הרשמה לאתר . ברור שיש לכך יתרון של מהירות ההזמנה אך מצד שני אם אינכם רשומים , לא תוכלו לצפות  בהיסטוריית ההזמנות שלכם אצלנו ולא תקבלו הטבות , הנחות ומבצעים של לקוחות  ה VIP. שימו לב שמבצעים יופיעו תמיד ! גם ללקוח שרשום וגם ללקוח שאינו רשום אבל המחיר יהיה שונה !

  

כמובן. לרכישת מוצר באמצעות הטלפון, יש להתקשר למספר הטלפון המצוין באתר ולמסור את הפרטים הנדרשים: שם קונה, כתובת למשלוח, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי . נציג חב' גוטמן ברזילי  יאשר את הימצאותו של הפריט במלאי ואפשרות הלקוח להזמינו
 

 

 

 

מתי ניתן לראות ולהתעדכן בפריטים חדשים?


האתר מתעדכן בכל יום  מחדש עם עשרות ואף מאות  מוצרים חדשים. לכן אנו ממליצים להירשם לאתר ולקבל הודעה על כל משלוח חדש שמגיע. חברי המועדון שלנו תמיד יקבלו הודעות ומבצעים לפני כולם כך שכדאי לכם מאווווד להירשם.
 

 

 

 

האם ניתן לבטל או להחזיר מוצר ?

 

במידה והנכם מעוניינים לבטל הזמנה אשר טרם יצאה ממחסני החברה ניתן לעשות זאת בקלות.
במידה והנכם מעוניינים לבטל הזמנה שכבר יצאה ממחסני החברה דמי המשלוח ינוכו מההחזר.
ניתן לבטל את ההזמנה עד 14 יום מרגע קבלת החבילה, במידה והחלטתם להחזיר פריט ואתם מעוניינים לקבל את כספכם בחזרה, כל שעליכם לעשות הוא לדאוג שהפריט יגיע אלינו ללא נזק או פגם.

ניתן להגיע באופן עצמאי או לשלוח את החבילה בדואר רשום וניתן להשתמש בשירות חב' השליחויות שעובדת איתנו וגם כאן ינוכו מהזיכוי שתקבלו  דמי המשלוח הנוספים ( הלוך וחזור )
 

 

 

 

 

האם יש צורך לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי ?


על מנת להקל עליך, אין צורך לפנות גם לחברת האשראי בכדי לבטל את העסקה. אנו נבצע הכול ואתם יכולים להיות סמוכים , בטוחים ורגועים שהליך הזיכוי יתבצע בשלימותו ובאחריותנו המלאה !
 

 

 

 

אינני רואה זיכוי להזמנה שביטלתי, מה עושים?


במידה ואינך רואה את הזיכוי, אתה מוזמן לשלוח לנו הודעה ואנו נבדוק מה הסטטוס שלו

 

 

 

 

איך יכול להיות שמחירם של מותגי יוקרה ירד?

תאמינו או לא , אבל מעל ל18 חודשים הכנו את "הקרקע" של האתר בשיח , מו"מ , פגישות עם יצרנים וספקים בחו"ל. הבנו שאם רוצים להביא את ה"בשורה" ואת כל הצרכנים הפרטיים לתובנה וליכולת של רכישת כלי עבודה איכותיים אז יש לעשות עבודת שטח. יצרנו "יסודות ותשתית" לאתר שמבוססים על מחירים מיוחדים לאתר , לישראל ולנו כיבואנים ומפיצים של עשרות מותגים אלו עשרות בשנים.

אנו שמחים להפתיע אתכם בעובדה שמחירם של מוצרים ומותגים רבים הוזלו  ואין צורך לחפש קופונים או להמתין למבצעים אז גלישה נעימה !

 

 

 

 

מה נותן הרישום למועדון הלקוחות ?

בכל קניה אתם צוברים 5% מערכה כאשר כל נקודה שווה 1 ₪ ותוכלו לממש את הנקודות כל מתי שתירצו.

אנו שמחים ומבינים שאתם שותפים לאהבה שלנו למוצרים איכותיים ומסכימים שאם כבר קונים כלי עבודה אז קונים את הכי טוב . כדור שלישי ב GB  אנו שמחים לעדכן אתכם שיש לנו לקוחות שהעבירו את כלי העבודה שלהם לדורות שלאחריהם וזה מה שממשיך לחזק את המוטו שלנו !

 

כחברים במועדון ה VIP  אתם רואים את כל היסטורית הזמנותיכם בעבר ובהווה ומצבם נכון לכל רגע נתון כמו כן אתם צוברים נקודות ששוות כסף בכל הזמנה באתר , מבצעים ייחודיים לחברי מועדון ועוד..

כחברים במועדון אתם מובילים ביחד איתנו את החידושים בעולם של כלי העבודה ואנו מתייעצים איתכם על מוצרים חדשים ועל העניין שאתם מוצאים בהם לפני שאנו מייבאים אותם כי אנו  רואים בכם שותפים עסקיים למהלכים חשובים בתחום עיסוקינו.

צבירת הנקודות  אינה מגבילה הזמנת מינימום כך שבכל קנייה תצברו 5% מערכה ,מהמחיר לפני מע"מ  (לדוגמא קניתם מוצר ב1170 ₪ תצברו 5% מ1000 ₪ שזה 50 ₪ לקנייה הבאה). ההחרגה היחידה שמגבילה צבירת נקודות הם כל כלי העבודה החשמליים שלא ניתן לצבור על קניה שלהם נקודות  ובמידה ותרכשו מוצרים במחירי מבצע ייחודיים גם שם יצויין שאין צבירת נקודות. לעיתים תוכלו לבחור לרכוש במחיר מבצע (ללא צבירת נקודות) או לרכוש במחיר רגיל עם צבירת נקודות.

 

 

 

 

מה נותן הרישום לניוזלייטר ומבצעים ?

  הרישום שלכם לקבלת ניוזלטר יאפשר לכם להיות הראשונים שיודעים על התפתחויות וחידושים בעולם כלי העבודה ובנוסף לכך תקבלו מבצעים אטרקטיביים ביותר של מוצרים חדשים וקיימים ובמחירים מיוחדים רק לחברי הניוזלטר .

 

 

 

 

כיצד ניתן לשלוח מוצר חשמלי לתיקון ?

ניתן להביאו אלינו לאולם התצוגה שברח' החופר 34 חולון וניתן ליצור עימנו קשר ע"מ לבדוק אם ישנו נציג שלנו בשטח באזור מגוריכם 03-6506767 או בשליחת מייל . המוצר יישלח אך ורק למעבדת תיקונים של יבואנים רשמיים ותקבלו תמיד הצעת מחיר בטרם יתבצע התיקון כך שכל התהליך אתם במרכז ואתם מחליטים מה שטוב לכם !  

 

 

 

 

האם ניתן לבצע הזמנות אך לשלם בטלפון ?

בוודאי . אם יש לכם חשש כלשהוא אתם תמיד יכולים לבצע הזמנה כלקוח מזדמן / אנונימי מבלי למסור אף פרט באתר ותסמנו שאתם מבקשים שניצור איתכם קשר וזה מה שנעשה . אנו מציעים לכם להירשם כי המחירים שתיראו כרשומים / חברי מועדון הם זולים יותר מה עוד שרק כרשומים אתם צוברים גם נקודות וללא קשר למחיר המיוחד שלכם כחברי מועדון.

 

 

 

 

האם ניתן לבצע הזמנות למקום העבודה שאני עובד בו ולשלם בסוף החודש השוטף ?

ברור . להעלאת אלפי מוצרי היבוא שלנו לאתר  יש מס' מטרות ואחת העיקריות שבהן היא להביא לכם הלקוחות הוותיקים שעובדים איתנו עשרות בשנים וכמובן גם לחדשים בינכם את מירב המידע הטכני , מגוון המוצרים והתחומים של המוצרים שתוכלו לרכוש אצלינו תוך חסכון בחיפוש אחר מידע , שיחות טלפון וכד'.

לקוח שיש לו כרטיס לקוח ואשראי שוטף אצלינו יכול לבצע הזמנות באתר ולקבל את הסחורה באופן שוטף כאשר רק בסוף החודש תצא חשבונית מרכזת שתחייב ותרכז את כל קניותיו באתר שלנו.

חוויה אמיתית כבר אמרנו ?

 

 

 

 

 

מהי תקופת האחריות לכלי עבודה חשמליים ? 

בכל כלי עבודה חשמליים שתירכשו אצלינו תקבלו תעודת אחריות של  היבואן. כל שעליכם לעשות זה לשלוח אותה ליבואן באמצעות הדואר ובכך תבטיחו את האחריות על המוצר למשך תקופת האחריות שהיבואן מעניק שזה 12 חודשי אחריות .

התיקון במסגרת אחריות כפוף  להצגת תעודת אחריות חתומה וחשבונית קנייה.
האחריות תינתן בכל מקרה בו הליקוי ו/או הפגם אינו נזק שנגרם כתוצאה מהובלה, מהרכבה או מטיפול על ידי הלקוח, או על ידי גורם שאינו מוסמך לכך על ידי החברה.

האחריות לא תינתן במידה והלקוח, או מי מטעמו שאינו מוסמך מטעם החברה, ניסה לתקן את הפגם באופן עצמאי.
האחריות לא תינתן במקרה בו הפגם נגרם כתוצאה משימוש בלתי סביר במוצר, זדון או חבלה.
פגמים כגון נזקי שמש, שריטות, חבלות, מכות, חתכים, רטיבות, חומרים כימיים, שברים וכתמי מזון אינן באחריות.
לא תינתן אחריות על פגם שנוצר כתוצאה מנזקי מים.
לא תינתן אחריות על פגם הנוצר כתוצאה משימוש בחומרים לא מתאימים.

 

 

 


האם יוחזרו לי דמי ההובלה?

בכל מקרה בו החליט לקוח להחזיר מוצר שסופק על ידי שירותי הובלה מסיבותיו האישיות , לא יוחזרו דמי ההובלה / ההרכבה.
במידה ולקוח מעוניין כי חב' GB  או נהג מטעמה  יאסוף את הסחורה, השירות יינתן תמורת תשלום.
למען הסר ספק, דמי ההובלה הינן חלק בלתי נפרד מעלות המוצר כך שבעת החזרת המוצר על ידי הלקוח לא יוחזרו דמי ההובלה ויתרה מכך אם יבקש הלקוח שחב' GB תאסוף את המוצר אז הלקוח יחויב בדמי הובלה נוספים.

 

 

    אנו מקווים שאתם נהנים ונשמח מאוד לשמוע כל דבר שעל ליבכם ! [email protected]

 

 

 שאלות ותשובות בנושאים טכניים כאן

 

למדנו שלקוחות ישכחו כמה שילמו אבל הם בחיים לא ישכחו איך גרמנו  להם להרגיש טוב כשעבדו עם כלי העבודה שלנו