Search
Filters
Close

לבוש וציוד מקצועי למאמני כושר

לעבודות השונות חשוב להתאים את בגדי העבודה המותאמים לכך. מתכנני בגדי העבודה הייעודיים מתחשבים בסוגים השונים של העבודות, כדי לייצר את הבגד שיהיה להם הנוח והפונקציונלי ביותר לאור שעות העבודה הרבות.

 

עובדים טכניים 

עובדים שעוסקים בתחומים טכניים זקוקים למכנסיים נוחים ולחולצות מנדפות, כיוון שהם עוסקים בעבודות פיזיות. לכן הם רוכשים מכנסי דגמ"ח שיש בהם כיסים רבים להנחת כלי כתיבה, מברגים, פליירים, או כל ציוד אחר שמשמש אותם באופן תדיר. הם יכולים גם לרכוש סרבל שבסוגים שונים של עבודות מקצועיות, הוא נוח הרבה יותר מהשילוב של מכנסיים וחולצה קצרה בקיץ, או סווטשרט חם בחורף.

לצורך הגנה חשוב לרכוש גם נעליים תקניות כדי לא להחליק בעת העבודה, גרביים מנדפות, כובע להגנה מפני השמש היוקדת בקיץ ודובון חם לימי החורף.

 

לבוש מקצועי למאמני כושר 

מאמני כושר עוברים ממתקן למתקן בחדר הכושר ולכן הם זקוקים לביגוד גמיש ונוח במיוחד כדי שהוא לא יפריע להם באימונים. אפשר ללבוש מכנסי טייץ ארוכים או קצרים על פי עונת השנה שהם בדרגת גמישות מרבית. כמו כן חולצות צמודות שהן מנדפות ויוצרות שילוב מוצלח ביותר עם המכנסיים הצמודים. 

המאמנים מלווים את המתאמנים שלהם בין המכשירים השונים על פי הצורך האישי של כל אחד מהם ובנוסף לכך הם מבצעים איתם אימונים באמצעות הגומיות המתוחכמות TRX הקיימות בדרגות שונות של חוזק וזאת בהתאם לרמת הכושר הגופני של המתאמן. יש אימוני פילאטיס, אימונים באמצעות כדור הרמת משקולות על פי המשקל האפשרי לכל מתאמן. בהתאם לסיבולת שלו הוא מעלה מדי פעם את רמת ההרמה וכך מרים משקולות כבדות יותר. 

 

מחשבון BMI  למתאמנים 

כל מתאמן מעוניין לדעת לעיתים תכופות מהי מסת הגוף שלו. ממד זה אפשר לקבל על ידי תחשיב של משקל הגוף והגובה של כל מתאמן. הדרך המומלצת היא לבצע חישוב באמצעות מחשבון BMI באמצעות ציוד מדידה ושקילה מקצועי כדי שהתוצאה תהיה אמיתית ונכונה.

בחדרי הכושר המאמנים מבצעים מדידות מסוג זה באופן קבוע אחת לתקופה באמצעות הציוד המתקדם. כך הם יכולים לראות ולנתח את השינויים אשר התרחשו מאז המדידה הקודמת, אם המתאמן רזה או שמן, מה היה השינוי במסת השריר לכאן או לכאן, מהו משקל הגוף העדכני ועוד. 

בהתאם לכך המאמן המקצועי מסיק את המסקנות הנדרשות ומנתב את המשך האימונים, כדי ליצור אפקטיביות ושינויים על פי הצורך של כל מתאמן. 

 

Leave your comment