חיפוש
מיון לפי
סגור

מגרדות באקו - BAHCO SCRAPERS

 

 

להבים ניתנים להחלפה בקלות. אפשר להשתמש בלהבים בגודל 50 מ"מ ו-65 מ"מ.

 

 

צורה קמורה המפחיתה את הסיכון לשריטת המשטח.

 

 

קל לסובב את הלהב

 

 

 

ללהב המשולש יש צורה קמורה המפחיתה את הסיכון לשריטת המשטח.

 

 

קל לסובב את הלהב המשולש כדי ליצור שלושה קצוות.

 

 

 

הקצה הקדמי הצר מאפשר להשתמש במגרד במקומות צרים.

 

 

 

 

 

 

BAHCO 665

עם ידית דו צדדית לגירוד במשימות קשות במיוחד (heavy duty). מאחז היד הארגונומי הדו צדדי מבטיח מקום מרווח לאצבעות ומבטיח נוחות מעולה בעבודה, באופן בלתי תלוי בסיבוב המגרד במהלך השימוש.

 

 

BAHCO 650 לשימוש אוניברסלי.

 

 

 

BAHCO 625

עם ידית מדויקת ומאחז לאגודל. מגרד זה הוא קל ונוח מאוד לשימוש למשימות תובעניות ומדויקות. BAHCO 625 מגיע עם נרתיק שימושי, ולכן הוא תמיד זמין לשימוש.

 

 

 

 

קרביד מוקשה הוא אחד החומרים הקשים והעמידים ביותר בפני שחיקה בעולם. החומרים היחידים שקשים יותר ממנו הם יהלום וקרמיקה. קרביד מוקשה הוא קשה פי 2.5 מאשר פלדה מוקשית, והוא הרבה יותר עמיד בפני שחיקה. להבי Bahco מקרביד מוקשה מחזיקים לפחות פי 50 מאשר להבי פלדה קונבציונליים.

להבים מקרביד מוקשה מתאימים מאוד למשימות פשוטות כמו למשל גירוד צבע ממשטח עץ, אבל הם יכולים לשמש בקלות גם למשימות קשות יותר, בהן מגרד מפלדה אינו יעיל, כמו למשל גירוד חלודה מעמודי גדר.

 

 

להבים מקרביד  מוקשה לא מצריכים השחזה.

 

 

 

 

הלהב בצורת גל עם העיצוב המוגן בפטנט שלו יכול לגרד עד פי 10 יותר צבע מאשר להב קונבנציונלי, ולכן הוא אידיאלי למשימות כמו למשל גירוד שכבות עבות של צבע. להב זה ישמור על החדות שלו זמן ארוך פי 50 מאשר להב קונבנציונלי, וניתן להשתמש בו ביעילות על עץ, מתכת ובטון. לשימוש עם מגרדים 650 ו-665.