חיפוש
מיון לפי
סגור

מברגי מומנט לינדסטרום/באקו -BAHCO/LINDSTROM TORQUE SCREWDRIVERS

 

מברגי מומנט

שליטה במומנט עם רמת דיוק גבוהה

הודות לעיצוב מגביל המומנט הייחודי, עם רמת הדיוק הגבוהה, מברגי המומנט של Lindström  מונעים הפעלה של כוח רב מדי, ובכך מפחיתים את הסיכון לנזק ולעלויות תיקון. מברגי המומנט של Lindström , הקיימים בגרסת מברג מיקרו-מתכוונן או מומנט נקבע מראש, מבטיחים נוחות וכן צורה ידידותית למשתמש ומאחז יד לא מחליק. המברגים בנויים להחזיק זמן רב עם מחזיק ביט לא מגנטי  המשתלב עם כל מוביל סטנדרטי. לכן זוהי הבחירה האידיאלית ליישומים גמישים וכן לייצור בנפחים גדולים. כל הדגמים הם בטוחים מבחינת פריקה אלקטרוסטטית.

מברגי מומנט מסוג מיקרו-מתכוונן

מברגי מומנט מסוג מיקרו-מתכוונן מאפשרים החלפה מיידית לערך המומנט הרצוי, עם סקלה בחלון קל-לקריאה ומנגנון מדויק של משיכה לקביעה, דחיפה כדי לנעול. הכוונון מתבצע בקלות. פשוט משוך את הידית, סובב למומנט הרצוי, דחוף את הידית בחזרה, ואתה מוכן לשימוש.

סדרת מברגי המיקרו-המתכווננים כוללת שלושה דגמים החל מ-10 Ncm ועד 450 Ncm או 20 in.oz עד 40.in.lbs עם רמת דיוק ±6%.

מברגי מומנט נקבעים מראש

עם אותה קשיחות, נוחות ודיוק של גרסת המיקרו-המתכוונן, מברג הפיתול הנקבע מראש הוא בחירה מעולה ליישומים של ייצור בנפחים גדולים.

ערך המומנט הרצוי נקבע בקלות עם בורג כוונון פנימי שמגיעים אליו לאחר הסרת פקק הקצה מהידית. מוביל המומנט הנקבע מראש קיים עם מומנט של 70-100 Ncm או 100 in.oz. רמת הדיוק היא ±6%.

 

 

כל הדגמים הם בטוחים מבחינת פריקה אלקטרוסטטית.

מאושר על פי מפרטי התעשייה הבאים:

ASME B107.14 M-1994 ו-ISO 6789, EN 26789/1994