חיפוש
מיון לפי
סגור

 

השקנו אתר חדש לרוביס ישראל שווה להכנס ולהתרשם ממגוון רחב יותר של פינצטות

https://www.rubis-israel.co.il/

 

 

 

מוצרי רוביס הופיעו במגזין In Style  מאי 2019

 

מוצרי רוביס הופיעו במגזין Fit  מאי 2019

 

מוצרי רוביס הופיעו במגזין NZZ   מאי 2019

 

מוצרי רוביס הופיעו במגזין Glamour  יולי 2019

 

האם ראיתם את הפינצטות האחרונות של רוביס שוויץ? עם עיטור עלים בהשראת הדפס של עלים ושרכים. הפינצטה מלוטשת באופן ידני תחת הגדלה כדי לאפשר הסרה מדויקת של כל שערה, בכל פעם! צרו עמנו קשר כדי להשיג את הפינצטה האחרונה של רוביס.

 

אומני איפור בארצות הברית

 מהו הסוד לגבות מסודרות באופן מושלם? מספריים שנוח להחזיק באצבעות. ערכת הטיפוח האולטימטיבית

איכות גבוהה משמעה דיוק רב בכל מה שנוגע לפינצטה. לכל אישה (וגבר)  צריכה להיות פינצטה כזו. ככל שהפינצטה איכותית יותר, כך מראה הגבה נראה טוב יותר – זוהי הפינצטה של רוביס עם הדיוק השוויצרי.

 

מגזין Marie Claire:

כיצד לעצב גבות עבות יותר בשישה צעדים פשוטים

בין אם את משתמשת בפינצטה, מורידה שיער בשעווה או בשיטה אחרת, עליך לשקול את התאורה בה את משתמשת בעת עיצוב הגבות. על פי מומחים, כשמעצבים באור עמום, יש נטייה להסיר יותר מדי שיער.

מבחינת הכלים המתאימים ביותר למשימה, אנחנו אוהבים את הפינצטה הנטויה הקלאסית של רוביס, שמאפשרת להסיר גם את השערה הדקה והקצרה ביותר. הכלים של חברת רוביס משמשים כדי לייצר שעוני רולקס, לכן את יכולה להיות בטוחה שאת בידיים טובות.

Bella:

מגוון אביזרים של חברת רוביס השוויצרית

מספריים לתינוקות/ילדים של רוביס במחזיק חמוד בצורת פיל 

https://www.gbtools.co.il/_1K416

הקצוות המעוגלים של מספרי רוביס לילדים ולתינוקות מונעים את הסיכון של פגיעה בעור בעת גזירת ציפורניים, והלהבים המושחזים באופן ידני, עם העקמומיות הקלה, מאפשרים גזירה מדויקת. המספריים הללו גוזרים את הציפורניים בצורה נקייה וחלקה, ללא כל סימן שבירה, פיצול או לחיצה. המספריים מאוחסנים בתוך מחזיק חמוד מעוצב בצורת פיל, כדי להבטיח שהמספריים יהיו בטוחים ונקיים. 

 

מסדר ציפורניים Push & Clean של רוביס 

https://www.gbtools.co.il/1K700G

מסדר הציפורניים והעור מסביב לציפורניים העשוי נירוסטה הזה משמש לסידור העור מסביב לציפורניים ולסידור הציפורניים עצמן. אפשר להשתמש בשני הקצוות של מסדר הציפורניים בעל שלושת הצדדים כדי לנקות את הציפורניים; הקצה בצד הארוך מאפשר לנקות בקלות את קצוות הציפורנים, בעוד שהקצה בצד הקצר מיועד לניקוי בפינות. כלי זה עשויה מנירוסטה באיכות גבוהה, והוא מאפשר חיטוי ללא כל קושי. זהו מוצר המחזיק שנים רבות באותה רמת איכות.

כעת יש לך סיכוי לזכות בסט מוצרי היוקרה המספק מענה לכל צורכי היופי שלך, ממגוון אביזרי האיכות של חברת היוקרה השוויצרית רוביס – אשר הפינצטה שלהם כונתה "הפרארי של הפינצטות" על ידי בובי בראון בכבודה ועצמה.

מספריים קלאסיים של רוביס 

https://www.gbtools.co.il/_1F002

 

הזמן הטוב ביותר לגזור ציפורניים עם המספריים הקלאסיים של רוביס הוא אחרי מקלחת או אמבטיה, כשהציפורניים רכות יותר וקל יותר לגזור אותן. הלהבים המושחזים באופן ידני, עם העקמומיות הקלה, מיוצרים מפלדת מרטנזיט מוקשית המאפשרת לגזור את הציפורניים באופן מושלם. הן  גוזרות את הציפורנים בצורה חלקה וישרה, ללא כל סימן שבירה, פיצול או לחיצה. הידיות המעוצבות באופן ארגונומי מבטיחות נוחות ויציבות מעולים. גם אחרי שנים רבות, המספריים שלנו לא מאבדות מרמת הביצועים המקורית שלהן, הודות לחומרים באיכות הגבוהה ביותר, ולעיצוב ולייצור המוקפדים .

 

הקופסה השוויצרית של רוביס- מתנה מושלמת לחתן

https://www.gbtools.co.il/1K415GB

 

סט מדהים זה של קופסת מניקור מכיל כל מה שנדרש לטיפוח אישי בבית ובדרכים. סט המניקור כולל ארבעה כלים שונים: קוצץ ציפורניים מדויק עם העיצוב המיוחד של רוביס, מספריים לציפורניים עשויים פלדה מוקשית לחיתוך מושלם, פצירת זכוכית עם חלקיקי זכוכית זעירים לטיפוח עדין ומדויק של הציפורניים ברגליים ובידיים, ופינצטה בעיצוב שוויצרי, עם קצה נטוי להסרת שיער. Rubis.ch.

 

רוביס באינטרנט

מה עשתה אמה?

האם המספריים והפינצטה הקלאסיים הללו של רוביס הם הטובים ביותר שיש?

לפני מספר חודשים, היה לי העונג להציג ערב עם אנה ניוטון, בלוגרית שכותבת את The Anna Edit. אירחתי מפגש של שאלות ותשובות המבוסס על הספר שלה "An Edited Life" (חיים ערוכים), ואני תמיד נזכרת בדיון שהתקיים עם הקהל. לפתע, כולם החלו לדבר על כלי טיפוח וכולם אמרו שהמספריים והפינצטה של רוביס הם המוצר המועדף עליהם.

בערך חודש לאחר מכן, הצלחתי להשיג את המוצרים הללו כדי לגלות בעצמי למה הם נחשבים לטופ של מוצרי היופי. 

 

המספריים הקלאסיים של רוביס

אני ברת מזל כי יש לי ציפורניים חזקות שגדלות מהר, אבל אין זה אומר שהציפורניים שלי לא מצריכות טיפוח באופן קבוע. המספריים האלה הן מוצר המעוצב בצורה נפלאה, המאפשר לסדר ציפורניים ללא כאבים.

לכל מי שלא מכיר את המותג, מוצרי רוביס הפכו לכלים מדויקים פופולריים בתעשיית השעונים השוויצרית. לפני עשרים וחמש שנה, הם נכנסו לשימוש גם בתעשיית היופי, כשהם עדיין מיוצרים באותם מפעלים ועל ידי אותם אנשי מקצוע מיומנים. לכן האיכות שלהם כה גבוהה!

החברה ממליצה להשתמש בציפורני רוביס קלאסיים אחרי רחצה או מקלחת, כשהציפורניים רכות יותר וקלות יותר לגזירה. הבחנתי מיד שהמספריים מעט מעוקלות, עם להבים מושחזים באופן ידני המעוצבים ברמה גבוהה במיוחד.

אלו הן ללא ספק המספריים לציפורניים הנוחות ביותר בהן השתמשתי. קל מאוד להחזיק אותן וליצור חתך חלק ומסודר, ללא קצוות בולטים או שברים.

לאחר שבדקתי את הנושא גיליתי שהמספריים הקלאסיים לא סתם מוטבעים ממתכת. הם מיוצרים בקפידה מפלדת מרטנזיט. לחומר האיכותי הזה יש שני מאפיינים מיוחדים המאפשרים למספריים הללו להיראות ולהרגיש מקצועיים וקלים לשימוש; אפשר להקשות פלדת מרטנזיט לרמה גבוהה, ויש לכך השפעה מכרעת על האיכות הגבוהה ואורך החיים הארוך של להבי החיתוך, ובנוסף קל לעצב את החומר הזה, וזהו מאפיין חשוב לשימושיות המושלמת ולעיצוב הנפלא של המספריים.

הבונוס הוא שפלדת מרטנזיט גם עמידה בפני חומצות ובפני חלודה.

אולי זה נראה מטופש להתלהב כל כך ממספריים, אבל אני מרגישה שאני כבר לא צריכה להשתמש בפצירה מיד אחרי גזירת הציפורנים, הודות לגימור החלק שהמספריים האלה מעניקות.

הפינצטה המחודדת של רוביס

המספריים ניתנו לי כמתנה ואת הפינצטה שאלתי מחבר כדי לברר על מה כל ההתרגשות. ואכן – הפינצטה הזו מדהימה!

הפינצטה המחודדת של רוביס עשויה מנירוסטה חזקה, עמידה בפני חומצות, שאינה מחליד, כדי להבטיח שימוש מושלם.

העיצוב הנפלא מאפשר להחזיק בקלות את הפינצטה כדי להשתמש בה במדויק, ולכוון אותה לשערות הלא רצויות מתחת לגבות, ואפילו על השפה העליונה!

יש להן את הקצה המחודד העדין ביותר שיש, ולכן זהו מכשיר שימושי בבית כשצריך להוציא שבבים שנתקעו בעור או שיערות שצמחו הפוך – זהו קצה עדין במיוחד עם זווית מושלמת שמאפשרת להסיר שיער בקלות רבה במיוחד.

לרוביס יש פינצטה נוספת ששמעתי ביקורות מצוינות עליה (פינצטה ענקית קלאסית), שגם היא מסקרנת אותי, וגם מספריים לגזירת העור מסביב לציפורניים.

אני מניחה שהמוצרים הללו הם הבאים בתור ברשימה שלי, עכשיו כשהצטרפתי לקהילה ההולכת וגדלה של חובבי המוצרים של רוביס!

למעבר לכל מוצרי הקוסמטיקה של רוביס -

לחץ כאן!